غربالگری دوم رو کی باید داد؟ ازهمه میگیرن؟

۳ پاسخ

منـمیرم چ بگن چ نگن

ازمایش۱۶هفتع که واجب نیست همه بدن اما سنو۱۸هفته که همه انجام میدن

انومالی منظورته؟؟

سوال های مرتبط

مامان دخترم وتودلیم🧿 مامان دخترم وتودلیم🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان شاهین مامان شاهین ۶ ماهگی