سلام خانوما میگم کی تاحالا ازمایش غربالگری دوم رو داده

۷ پاسخ

من ۴ بهمن قرار بدم عزیزم

من بیست بهمن نوبت دارم

من امروز دادم ۱۸ هفته و دوروز

من ۱۵هفتگی انجام دادم

منم هفته ی ۱۵دادم

من دادم ۱۸هفته

من دادم
کواد مارکر
هفته۱۵

سوال های مرتبط

مامان 💖🐣💖 مامان 💖🐣💖 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آرسام کوچولو 🧿 مامان آرسام کوچولو 🧿 ۴ ماهگی