۶ پاسخ

موقع این سونو طبق انتی چندهفته و. چندروز بودی؟

من ۱۸ مرداد ۱۲ هفته و ۲ روز بودم رفتم انتی حالا طبق انتی چند هفته میشم دقیق بخدا گیج شدم و اینکه وزنم به جای اینکه بره بالا میاد پایین از ۷۶ شدم ۷۴

طبق انتی ۳۳ هفته ۱ روزم به خاطر همین بالا زده ۳۴ یعنی ۳۴ رو دارم پر میکنم

وزنش خیلی کمه واسه 34هفته

وزنشم یکم کمه

استخوان رانه

سوال های مرتبط

مامان مهرسا مامان مهرسا ۲ ماهگی