۹ پاسخ

منم دوهفته عقبه

عزیزم برای منم همینو گفته حالا همین لیدی میل و تغذیه رو دارم رعایت میکنم دکترم گفت بیشتر به سمت چپ دراز بکش تا رشدش بهتر بشه

صدک ینی چی

من دقیق عین شما بودم وزنش ۱۶۰۰ بود رشدش دوهفته عقبه سونو گرافی گفت بچه ریزه

عزیزم الان اول باید چک کنی که خونرسانی بهش چطوره، اگه خوب نباشه که قرص میدن بهتر میشه ، اگر خونرسانی خوب باشه باید تغذیه ات رو بهتر کنی
منم وزن نی نیم مثل شماست و خونرسانی و تغذیه ام هم مشکلی نداره ، نمیدونم دیگه چیکار کنم 🤦🏻‍♀️

دکتر گفت یه هفته عقب باشه عب نداره
ولی صدک ۱۰ رو حتما دکتر ببینه برات داپلر مینویسه

عزیزم زمان داری تا زایمان استرس نگیر
تخم مرغ و گوشت و مرغ و حلیم و آش بخور
قند نداری دلستر بخور

نگران نباش مال منم همین جوری بود دور شکمش دو هفته عقب بود الان خداروشکر صحیح و سالم تو بغلمه

برای منم دور شکمش ی هفته عقبه

سوال های مرتبط