برای افزایش وزن تاپیک منو بخون🌤️🍭🩷
منم صدکم 4 مشکل خونرسانی هم ندارم ولی کم وزن میگیره
اره مال من خیلی کوچیکه طوریکه همه فکر میکنن شش ماهمه
چجوریه من توی ۲۸هفته صدکم۲۵بود وزن بچم۱۲۰۰
ولیدوستم توهمون هفته صدکش۴۰بود ووزن بچه ش۱۱۰۰!
چجوری با وزن کمتر صدک بهتری داشته؟!🫤🚶🏻♀️
ربطی به سایز شکم ندارع من خودم شکمم زیاد بزرگ نیست ولی وزن بچم ماشالا خیلی خوبه
یعنی چی صدکش پایینه ؟؟؟؟؟؟
نه کوچیک نیست ربطی ب شکم نداره من یکی از دوستام اینقدررررر شکمش کوچیک بود اصلا نمیفهمیدی حاملست ماشاالله بچش غول بود موقعی بدنیا اومد😅
اصلا ربطی به انداره شکم نداره
و صدکش پایینه میشیه یعننی چی؟؟؟؟
به نظر خودم کوچیک نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.