۱۱ پاسخ

من موقع غذا خوردن،راه رفتن ،حرف زدن و خوابیدن دارم

منم دارم موقع خاب موقع راه رفتن

منم همش فکر میکنم یکی رو قفسه سینم نشسته

زیر سرتو بلند کن بالشت بلند بزار زیر سرت منم اینجوریم متاسفانه

سلام من دوشبه نمی تونم بخوابم راحت

دکتر بهم گفت آب زیاد بخور

من.

یه کم سرتو بالاتر از بدنت قرار بده .من یه مدته زیر بالش یه پتو مسافرتی تا کردم گذاشتم که سرم بیاد بالاتر

من موقع خاب دمه غروب کیپ میشه دیگه

الان ی جواب مزخرف بهت بدم میگن ربط ب جنسیت داره نفس تنگی🤣

من خیییلی دارم

سوال های مرتبط

مامان آراز مامان آراز ۱۱ ماهگی
مامان شاهان وشهرزاد👶 مامان شاهان وشهرزاد👶 ۵ ماهگی
مامان جانان مامان جانان ۱۲ ماهگی
مامان جانان مامان جانان ۱۲ ماهگی