سلام گوجه از چن ماهگی مجازه تو غذاهای تیام استفاده کنم؟

تصویر
۶ پاسخ

اوخی 😍مردی شده واس خودش ماشالله😍🥹

من یه بار دادم بهش زیاد بالا آورد دیگه ندادن

فک کنم از هشت

چندجا دیدم نوشته بود بالای ۸

سلام فکر کنم‌چون اسیدیه بالای ۹ ماه مجازه

من بهش میدم ولی جزو مواد غذایی حساسیت زاست تست کن اگه اوکی بود بده اگه نه بذار یه ماه دیگه دوباره تست کن

سوال های مرتبط

مامان 👶فراز👶 مامان 👶فراز👶 ۱۷ ماهگی
مامان افرا🌸 مامان افرا🌸 ۷ ماهگی
مامان گیسو🫧 مامان گیسو🫧 ۱۷ ماهگی
مامان آیلین ❤️ مامان آیلین ❤️ ۱۳ ماهگی
مامان 👶🏻hirad💙 مامان 👶🏻hirad💙 ۱ سالگی
مامان مهراد🤍 مامان مهراد🤍 ۱۱ ماهگی
مامان جانا مامان جانا ۱ سالگی
مامان فاطمه مامان فاطمه ۸ ماهگی
مامان طاها مامان طاها ۱ سالگی