۴ پاسخ

اگه رفلاکس داره شروع کن چون خیلی تو کنترل رفلاکس موثره

بله من از ۴ماهگی شروع کردم

خیر من از6شروع میکنم تازه شده 5

بنظرم اگه مشکل رفلاکس و کمبود وزن نداره اصلا شروع نکن

سوال های مرتبط

مامان ماهلین🌙 مامان ماهلین🌙 ۱۳ ماهگی
مامان غزل و امیر محمد مامان غزل و امیر محمد ۱۶ ماهگی