۵ پاسخ

من فقط شیر خنک جرعه جرعه موقع خواب میخورم خوب میشم حتی از قرص هم بهتر جواب میده

قرص پنتوپرازول بخور،مرکبات ،کیوی،چایی،لبنیات،اصلا نخور
حبوبات هم خیلی کم بخور چون نفخ خودش ترش رو تشدید میکنه

قرص لانزو
یا شربت آلمینیوم جی

شربت معده بخورید منم اینجور بودم خون بالا آوردم اصن
شربت معده خوب بود

اخ آخ منم همینم دارم میمرم

سوال های مرتبط

مامان جوجه شاهان🐣 مامان جوجه شاهان🐣 ۳ ماهگی
مامان آریا🩵 مامان آریا🩵 ۹ ماهگی