۹ پاسخ

من 16هفته ام و دو روز چرا هیچی حس، نمیکنم 🥺

من ۱۵ هفته ۶ روزم

هیچیی

منم حس میکنم
ولی پایین شکمم طبیه؟

من الان ۱۳هفتع ام گاهی وقتا هس میکنم مثل یه مگس میره دیگه نمیاد😂

سلام مثل هم هستیم عزیزم

من هفته شما که بودم اولین حرکتاشو حس کردم

من حس میکنم جفتم توی انتی لترال راست بود

نه هیچ حسی حتی حالت تهوع هم ندارم انگار ن انگار خخخخ

سوال های مرتبط

مامان 🌬✨️ مامان 🌬✨️ هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته سی‌ویکم بارداری
مامان زینب سادات💚 مامان زینب سادات💚 روزهای ابتدایی تولد