مامانا واسه آبریزش بینی چی خوبه؟

۲ پاسخ

عزیزم فقط ببر دکتر بدون تجویز پزشک دارو نده فقط قطره سدیم کلراید تو هر بینی یه قطره تا شش بار تو شبانه روز هم مجازی بزنی برا اینکه گرفتگی ایجاد نشه

کتوتیفن اگه چرکی همراهش سفیکسیم صد بگیر روزی دو مرتبه پنج سی سی

سوال های مرتبط

مامان آرین مامان آرین ۱ سالگی
مامان MIRAN.YAZDAN🪺 مامان MIRAN.YAZDAN🪺 ۱۷ ماهگی