خانما شفارودی دکتر خوبیه؟

۵ پاسخ

من تعریفشو خیلی شنیده بودم . ولی جاریم برد بچش رفلاکس داشت گفت راضی نبودم .

بله من ک خیلی راضیم

تا حالا کسی ناراضی نبوده

دکتر پسر منه خوبه

من نرفتم ولی تعریفش خیلی شنیدم

سوال های مرتبط