نه تهوع دارم
نه معده درد
نه هیچ علامت دیگه ای
رشد کرده بچم؟؟؟

۹ پاسخ

منم علائم خاصی ندارم عزیزم نگران نباش این ربطی به جنین نداره هر زنی دوره بارداری متفاوتی و‌میگذرونه

اره عزیزم چقد به خودتون استرس میدین!
حتما رشد کرده انشاءالله.
هر روز سوره حجرات بخون براش بسپارش به خدا و از خدا ممنون باش که بارداری سختی نداری!

اره عزیزم اصلا به علایم ربطی نداره
من دوبار بار باردار شدم هیچ حسی نداشتم

طبیعی مشکلی نیس

منم هیچی ندارم. میگم شیاف استفاده میکنی؟

خداروشکر کنین که حالتون خوبه من هيچی نمیتونم بخورم از دیشب که شام خوردم روتون گلاب بالا آوردم هنوز نتونستم چیزی بخورم 😮‍💨🥲

من هفته 5 هیچ علائمی ندارم فقط گاهی زیر شکمم درد میگیره و نوک سینم

منم انگار نه انگار

منم هفته ۵ام هستم هیچ علائمی جز حساسیت نوک سینه ندارم

سوال های مرتبط