۳ پاسخ

۳۸هفته و ۴روز میری تو ماه ۱۰

۴۰هفته تموم کنی وقت زایمانت میشه دیگه اگه طبیعی زایمان کنی اگه سزاین شی باید۳۵هفته ب بعددیگه بری بستری شی

دو هفتع اخر ماه دهمه

سوال های مرتبط

مامان نخــ👼🏻ــودچی مامان نخــ👼🏻ــودچی ۱۰ ماهگی
مامان عایشه مامان عایشه ۵ ماهگی
مامان رستام✨ مامان رستام✨ هفته سی‌وپنجم بارداری