۸ پاسخ

آزاده اینا

این چه قرصی اهن یا مکمل؟

من الان تو هفته 21هستم فقط همین رو مصرف میکنم شما داروهای دیگه هم استفاده میکنید؟

همه مکمل ها آزاد هستن

من چند روزه مصرف میکنم سردرد میگیرم نمی‌دونم چرا

ازاد
۴۸۰ فکر کنم گرفتم

تاآخربارداریـ
آزاده

تا چند ماهگی باید اینو بخوریم

سوال های مرتبط

مامان نی نی🙂‍↔️ مامان نی نی🙂‍↔️ هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان دانیال وفسقل🩵 مامان دانیال وفسقل🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری