خانوما چرا واژن تیرمیکشه

۵ پاسخ

من از دکترم پرسیدم گفت طبیعیه چون رحم داره جا باز می‌کنه واسه رشد جنین

سنو رفتی؟

چون طبیعیه تا هفته ۱۰خوب میشی

منم بعضی وقتا همینجوریم

منم همین طوری بودم گذرا بود ولی

سوال های مرتبط

مامان معجزه مامان معجزه هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان مامان کوچولو مامان مامان کوچولو ۶ ماهگی
مامان قند و عسل مامان قند و عسل هفته بیست‌وششم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته بیست‌وهشتم بارداری