۷ پاسخ

من که امروز اینقدر آه و ناله کردم پیش دکترم که گفت دوهفته دیگه بیا برات معاینه تحریکی انجام بدم شاید دردت گرفت دیگه واقعا کم آوردم چون یه بچه کوچیک هم دارم خیلی فشار کار و همه چی رومه😩🫠

منم کم کم دارم میبرم
هر رور که میگذره سنگین تر میشم ، بلند شدن از مین و راه رفتن سخت تر و سخت تر میشه
شدم یه پنگوئن چاق 🤣🤣🤣
موقع راه رفتن شوهرم بهم میگه رو زمین قل میخوری 🤣🤣

منم دارم میترکم🥲

وزن نی نی چقدره؟؟

من که دیگه تحمل ندارم یه هفته مم زود تموم شه

خوش بحالت رسیدی ۳۵

کم مونده خواهر منم سنگین شدم 🙂

سوال های مرتبط

مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد