۸ پاسخ

تا دوه دابی اسوده ی

نمیگذره اصلا 😢😢

الان همتون منتظر بدنیا اومدنش هستید
بزار بزار بیاد پدرتون در میاره 😂🥺
این شبا خوب بخوابید بعداً خوابی در کار نیس😀🥰

والا من یکهفته مونده عمل بشم هم استرس دارم هم ذوق😐😐اصلا حس جالبی نیس

اه اه گیر کردم تو 8 ماه 🤦🏻‍♀️

من از اینکه رسیدم هفته۳۳ تو ذوقم 🤣🤣

چن هفته ی الان

اخ اخ دقیقا 😂😂😂
من تازه خوشحال شدم هفته ۳۵ رسیدم
الان‌منتظرم به ۳۷ برسم
بگم اخجون تمام داره میشه

سوال های مرتبط

مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد