ن بابا🚶♀️🚶♀️ورزش اینا بکنی زودترم میاد این دوروریا فقط دوس دارن ب زن حامله حس بد بدن😒
سزارین ناکی دیلان؟
بمنکه دکترگفته ته تهش 38زایمان کردی بیشترنمیشه.پیراولم 37و4رور بدنیااومد
بخدا هرکی منو میبینه میگه اووو هنو زایمان نکردی بخدا خسته شدم از حرفاشون
نهایت دوهفته بابا
سزارینی یا طبیعی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.