۶ پاسخ

ن بابا🚶‍♀️🚶‍♀️ورزش اینا بکنی زودترم میاد این دوروریا فقط دوس دارن ب زن حامله حس بد بدن😒

سزارین ناکی دیلان؟

بمنکه دکترگفته ته تهش 38زایمان کردی بیشترنمیشه.پیراولم 37و4رور بدنیااومد

بخدا هرکی منو میبینه میگه اووو هنو زایمان نکردی بخدا خسته شدم از حرفاشون

نهایت دوهفته بابا

سزارینی یا طبیعی؟

سوال های مرتبط

مامان سلین و ماهلین🎀 مامان سلین و ماهلین🎀 ۵ ماهگی