۳ پاسخ

مونده تو شکمت دیگ دوس داری ب دنیا بیاد خدایی نکرده اسیر بیمارستان بشی

مقدار آبت چقدر بود؟ با خوردن مایعات بیشتر نشد؟

اره به منم گفته بودم ۳۴ 😁
ولی الان برام تاربخ تعیین نکرده هنوز! میگه صبر کن همون ۳۷ یا ۳۸ هفته 😕

سوال های مرتبط

مامان هیراد مامان هیراد روزهای ابتدایی تولد