خانوما این درجه تب دخترمه چی کار کنم

تصویر
۴ پاسخ

تب نیس که نرماله

تب نداره نگران نباش اگه ۳۸ شدتب داره

اگ واکسن زدی که هر ۴ساعت قطره رو بده

۰.۵که اضافه کنی میشه ۳۷.۷ که تب نیست اما نشوندهنده گرمی بدنه

سوال های مرتبط

مامان پناه🫀 مامان پناه🫀 ۱۲ ماهگی
مامان حامی💙🧸 مامان حامی💙🧸 ۱۲ ماهگی