میتونم بخورم؟این شربتو

تصویر
۹ پاسخ

نه ممنوعه

دکتر به من گفت فقط قرقره کن بریز بیرون

من هم سرما خوردم بودم از همین شربت داد دکتر خوردم بخور

اره بخور

من خورذم

آره بخور من مریض شدم هفتمم کم بود میخوردم ولی روزی ۵ سی سی

قورت نباید بدی ، فقط تو دهنت نگهدار و بریز بیرون

نه نمیتونی قورت بدی فقط میتونی قرقره کنی بعدش تف کنی
من مریض شده بودم دکتره گفت اصلا قورت نده

عاره غرغره کن بعد قورتش بده

سوال های مرتبط

مامان جوجو ممد🤰 مامان جوجو ممد🤰 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ماهان مامان ماهان ۴ ماهگی
مامان ماهان👶 مامان ماهان👶 ۸ ماهگی
مامان نخود مامان نخود هفته سی‌وششم بارداری
مامان امیرحسینم💙 مامان امیرحسینم💙 روزهای ابتدایی تولد