این ساده س ولی نخوری بهتره
برو استامینوفن ۳۲۵ بگیر اون برا باردار هاست
۳۲۵بخوری بهتره
دکتر ب منم ۵۰۰ داده بود سر سرماخوردگیم
اره سادس برا درد و تب تو بارداری خوبه
نه ۳۲۵ بخور
اره عزیزم کدئین نباید بخوری
دوزش رو فقط شک دارم ۳۲۵ بهتره یا ۵۰۰ تو بارداری
اره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.