خانوماازکجا بفهمم این استامینفون سادس یا کدیین دار؟

تصویر
۷ پاسخ

خب سادست دیگه ..کدوئین روش حتما مینویسه

ساده هست اگع کدؤین باشه مینویسه روش

کدیین دار حتما روش مینویسن این ساده هست

ساده هست ولی برای خودتون سعی کنین 325 رو استفاده کنین نه 500 رو.

ساده هس

خب روش نوشته استامینوفن ۵۰۰
اونی که کدئین داره روی جلد مینویسه که اینجا نوشته نشده

بنظرم سادس

سوال های مرتبط

مامان تیام🩵 مامان تیام🩵 ۴ ماهگی