دخترا چی کار کنم نمیتونم این شربتو بخورم😭😭😭😭😭😭😭

تصویر
۱۱ پاسخ

ببین آب زیاد بریز توش من نصفه که شد دوباره آب پر کردم مزش از بین رفت انگار آب قند بود میخوردم

اصلا بد نیست من نمیدونم. چرا شماها غول ساختین

ای خدا

بینیتو بگیر سربکش

آبو شکره با یه ذره طعم دهنده .سختش نکن برا خودت اب زیادم بخوری حالت بدتر بد میشه.زود سر بکش و یکم دراز بکش

چند ساعت قبل باید ناشتا باشی

حالم داره بهم میخوره آب هم گرفتم روش دوباره خیلیییی بده خیلی😭

خوشمزه بود
با آب رقیقش کن

با آب یخ میخوردی

چشمتو ببند بدونی ک مزه مزه کن هی قورت بده

فک کن آبمیوه اس چشاتو ببند سر بکش

سوال های مرتبط

مامان اورهان مامان اورهان ۳ ماهگی
مامان جوجو ممد🤰 مامان جوجو ممد🤰 هفته سی‌وچهارم بارداری