ببین آب زیاد بریز توش من نصفه که شد دوباره آب پر کردم مزش از بین رفت انگار آب قند بود میخوردم
اصلا بد نیست من نمیدونم. چرا شماها غول ساختین
ای خدا
بینیتو بگیر سربکش
آبو شکره با یه ذره طعم دهنده .سختش نکن برا خودت اب زیادم بخوری حالت بدتر بد میشه.زود سر بکش و یکم دراز بکش
چند ساعت قبل باید ناشتا باشی
حالم داره بهم میخوره آب هم گرفتم روش دوباره خیلیییی بده خیلی😭
خوشمزه بود
با آب رقیقش کن
با آب یخ میخوردی
چشمتو ببند بدونی ک مزه مزه کن هی قورت بده
فک کن آبمیوه اس چشاتو ببند سر بکش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.