خانما کیا شاغلن و هنوز سرکار میرن ؟🤦🏼‍♀️😴

تصویر
۱۲ پاسخ

منم حسابدارم تا اخر فروردین میرم بی فکر پیش بچم اردیبهشت بدنیا میاذ

هنوز میرم و خواهم رفت 🥴😅

من شاغل هستم رسمی 4 ماه دورکاری گرفتم

من شاغلم دخترم اردیبهشت بدنیا میاد تا اسفند میرم

من سربارداري دخترم تا 5شنبه کارکردم جمعه دخترم دنيااومد😂😂

من شاغل نیستم ولی محصلم و باید برم سر کلاس 😂

من 🥲🥲

من از اول بارداریم مرخصی گرفتم نرفتم

من میرم دانشگاه

من شاغلم ولی هر روز نیمرررم

من تا ۳۷ هفته رفتم بعدش مرخصی گرفتم دیگه

من شاغلم اما هفتم هنوز پایینه

سوال های مرتبط

مامان آرسام مامان آرسام ۵ ماهگی
مامان نامشخص مامان نامشخص روزهای ابتدایی تولد
مامان فسقلیم مامان فسقلیم ۷ ماهگی