من شاغلم ولی تعطیلیم
منم میرم سرکار و تا وسطای ۹ ماهگی هم میخوام برم
مگه خونه داری جز ادم های شاغل نیس ایا بخدا کار خونه داری اونم با 3تا بچه خیلی سختتر هست
من تا پنج ماهگی رفتم سر کار دیگه بعدش خیلی اذیت بودم چون همش سر پا بودم فروشنده لوازم آرایشی بهداشتی بودم دیگه مرخصی بیمه گرفتم نرفتم سر کار
معلمم تا مرخصی گرفتم تعطیل شد😂
منم مرخصی گرفتم از اول دی ماه
منم شاغلم و بااین شرایطممیام سرکار چون تعطیل نیستیم🙂↔️
من به خاطر جنگ از یکشنبه تعطیل شدم نمیدونم شنبه میریم یا نه
من شاغل ام ولی چون سرکلاژ شدم و استراحت مطلقم نمیتونم دیگه برم سرکار... از خونه بصورت دورکاری کارهای حساب شرکت رو قراره انجام بدم
منم کارم با سیستمه
دیگه مجبوریم
معلمم مجازیه کلاسامون
من از ماه سوم مرخصی گرفتم
سلام میسوزیم و میسازیم از ساعت ده صبح تا یازده شب یکسره سرکارم
از قانون دور کاری استفاده کن، از ماه ۴ بارداری
من شاغلم اما تعطیلیم بخاطر شرایط
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.