کیا نفخ داره چ میکنید

۵ پاسخ

من داشتم از اول بارداری تا الان
هیچی باهاش کنار میام

وای من هنوزم دارم 😓هیچ جوره ام نمیتونم کنار بیام
دکترم س بار قرصمو عوض کرد تا خوب شدم

من داشتم قرص خوردم خوب شد البته هفته اخر دکتر داد کاش از اول داده بود

منم دارم چایی نبات بخور

حبوبات نخور غذا هم حجم کم اما دفعات زیاد بخور آب زیاد بنوش

سوال های مرتبط

مامان مرتضی مامان مرتضی روزهای ابتدایی تولد
مامان نامشخص مامان نامشخص روزهای ابتدایی تولد
مامان نیک مامان نیک ۱۲ ماهگی
مامان حسین مامان حسین ۶ ماهگی