خوبه فقط احساس میکنی، من میترکم
من همراه با غذام روغن زیتون مصرف میکنم کمتر اذیت میشم
منم خیلی اذیتم وحشتناک سعی میکنم سردیجات نخورم و اینکه عرق نعنا بخورم
منکه مثل بادکنکم سوزن بزنن میخورم زمین میرم هوا وحشتناکه
من دیروز چنان نفخی کردم داشتم میمردم ولی کاری از دستم برنمیومد تحملش کردم فقط💔
احساس؟ دارممممم میمیرممممم انفد اذیت میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.