دخترا برای نفخ چ میکنید احساس نفخ میکنم

۶ پاسخ

خوبه فقط احساس میکنی، من میترکم

من همراه با غذام روغن زیتون مصرف میکنم کمتر اذیت میشم

منم خیلی اذیتم وحشتناک سعی میکنم سردیجات نخورم و اینکه عرق نعنا بخورم

منکه مثل بادکنکم سوزن بزنن میخورم زمین میرم هوا ‌وحشتناکه

من دیروز چنان نفخی کردم داشتم میمردم ولی کاری از دستم برنمیومد تحملش کردم فقط💔

احساس؟ دارممممم میمیرممممم انفد اذیت میکنه

سوال های مرتبط

مامان حسین مامان حسین ۲ ماهگی
مامان مامان پسرکم مامان مامان پسرکم ۲ ماهگی