چرا صورت دخترمو میشورم اینجوری میشه

تصویر
۱۰ پاسخ

کرم نرم کننده ثیمین بخر بزن عالیه

کرم ثمین بزن یا روغن بدن بزن

هوا سرد و خشکه نیازی نیست اینقدر بشوری ک بعدا کرم و لوسیون بزنی من نمیشورم هیچ مشکلی هم پیش نمیاد

اگر خیلی خشکه
کرم ثمین عالیه
من ۲شنبه بردم دکتر
واسه اگزمای صورتش پماد داد
و این کرم
پوستش خشکه خشک میشد
اینو۲روزه میزنم نرم شده

تصویر

باید یکم روغن بزنی در حد مرطوب شدن.پسر منم بعد از حمام اینجوری میشه طبیعیه

کرم دستو صورت ایروکس مخصوص نوزاد بگیر

خشک میشه روغن بزن خوب میشه

فک کنم خشکی میزنه
یکم کرم مرطوب کننده بچه بزن ببین بهتر میشه یا ن

کرم مرطوب کننده پوست نوزاد بگیر بزن
دختر منم همینجور بود ، اوکی شد

هیچی به صورتش نمیزنی؟؟
من گاهژ لوسیون فیروز میزنم

سوال های مرتبط

مامان سامیار 
آرسام مامان سامیار آرسام ۱۵ ماهگی
مامان پرنسس کوچولو 🥰 مامان پرنسس کوچولو 🥰 ۱۰ ماهگی
مامان مانیار🥹🩵 مامان مانیار🥹🩵 ۱۱ ماهگی
مامان ارسلان و نیلا🤎 مامان ارسلان و نیلا🤎 ۲ ماهگی