۷ پاسخ

عزیزم هیچ موردی نداره بخوره اینا چرته فک ودندون آسیب میبینه من وهمسرم تمام دندون هامون صاف صافه تو بچگی پستونک خوردیم خود دکترا هم میگن تا ۱.۵ سالگی نهایت ۲ سال طوری نیس

بهتره ک نگیره چون فرم دندوناش بهم میریزع

من میحام پسرم از پستونک بگیرم ول نمیکنه 😑

زیاد نزار دهنش باشه من موقع خاب دهنش میزارم راحت میخابه

وای دخترمنم ازتولدش هرکارکردم پستانک نگرفت.چندین ماه بودپستانکش خونه مادرم جامونده بود.دیروزدیدمش بهش دادم.حالاازدیشب خودش میزاره دهنش.باهاش هم خوابید😅

برا پستانک تمام فک ودندانشات رو خراب میکنه

اعتصاب شیر نکنه ی وقت..با ی تغیر کوچیک اعتصاب میکنن

سوال های مرتبط