عزیزم هیچ موردی نداره بخوره اینا چرته فک ودندون آسیب میبینه من وهمسرم تمام دندون هامون صاف صافه تو بچگی پستونک خوردیم خود دکترا هم میگن تا ۱.۵ سالگی نهایت ۲ سال طوری نیس
بهتره ک نگیره چون فرم دندوناش بهم میریزع
من میحام پسرم از پستونک بگیرم ول نمیکنه 😑
زیاد نزار دهنش باشه من موقع خاب دهنش میزارم راحت میخابه
وای دخترمنم ازتولدش هرکارکردم پستانک نگرفت.چندین ماه بودپستانکش خونه مادرم جامونده بود.دیروزدیدمش بهش دادم.حالاازدیشب خودش میزاره دهنش.باهاش هم خوابید😅
برا پستانک تمام فک ودندانشات رو خراب میکنه
اعتصاب شیر نکنه ی وقت..با ی تغیر کوچیک اعتصاب میکنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.