سلام بچه ها کیا تجربه سونو گرافی داپلر دارن

۴ پاسخ

من از هفته26تا36هر هفته انجام میدادم

سونو داپلر از معمولی ازاد بخندی حساب کنی تقریبا ۴۰۰ گرونتر هست.
خونرسانی به جفت و بررسی میکنه.

داپلر دیگه چیه؟کی باید بریم؟

من عزیزم مثل همه سونوهای معمولیه هیچ فرقی نداره

سوال های مرتبط

مامان کیان مامان کیان هفته بیست‌وششم بارداری
مامان زهرا مامان زهرا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان پسرای گلم😍💕 مامان پسرای گلم😍💕 ۳ ماهگی
مامان نیکی مامان نیکی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان دیار مامان دیار هفته سی‌ودوم بارداری
مامان معجزه خدا🩷 مامان معجزه خدا🩷 هفته بیست‌وششم بارداری