بچه ها سونو داپلر و سونو انومالی دادم ببینید خوبه

تصویر
۴ پاسخ

عزیزم منم میخوام هفته بعد آنومالی برم پیش کاوسی انتی هم پیش کاوسی رفتم،آیا جنسیت رو برای شما تو انتی درست گفته بود؟ و اینکه هزینه آنومالیتون چند شد؟

من داپلر 13هفته انجام دادم

عزیزم همه چیز خوبه الهی شکر

اینم انومالی

تصویر

سوال های مرتبط

مامان آریا💙 مامان آریا💙 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان پسر قشنگم مامان پسر قشنگم ۸ ماهگی
مامان نفس🩷 مامان نفس🩷 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان آیهان مامان آیهان ۶ ماهگی
مامان السانا مامان السانا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی هفته بیست‌ویکم بارداری