بچه ها سونو انومالی خوبه

تصویر
۶ پاسخ

عزیزم شما ۲۴هفته رفتی انومالی یا دیگه نرفتی

عالی شکر خدا

دکتر بهم گفت همه چیز نرماله ولی نمیدونم چرا استرس دارم

بچه ها شرائین نافی منفرد زده بده یعنی خیلی استرس دارم

عالیه عزیزم شکرخدااا.

خداروشکر همه چیز رو زده نرمال

سوال های مرتبط

مامان آیهان مامان آیهان ۶ ماهگی
مامان السانا مامان السانا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان کیان مامان کیان هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته سی‌وششم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نور مامان نور هفته سی‌ام بارداری