کیا سونو داپلر رفتن؟برای چی رفتین؟

۷ پاسخ

برای انتی من نوشته بود دادم واسه انومالی مم نوشته

برای منم دکترم نوشته

از هوش مصنوعی پرسیدم اینو بهم جواب داد
سونوگرافی داپلر یا «سونو داپلر» یک نوع خاص از سونوگرافی است که برای بررسی جریان خون در رگ‌ها و عروق بدن استفاده می‌شود. این روش به کمک امواج صوتی، سرعت و جهت جریان خون را اندازه‌گیری می‌کند و اطلاعات مهمی درباره سلامت گردش خون ارائه می‌دهد.

من سر بارداری قبلیم رفتم
مایع آمینوتیک کم بود

من اولین سونوهام با داپلر بوده‌.واسه فهمیدن شریان رحمی و وضعیت خونرسانی به جنینه

سونو دالپر چه شکلی ؟؟

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان ثمره عشقمون مامان ثمره عشقمون هفته سی‌وسوم بارداری