۳ پاسخ

من انتی رفتم پیش مهدی صنعتی واقعا عالیه وقت زیاد میزاره همه چیزو دقیق میگه جنسیت رو همون انتی میگه خطا نداره هزینه اش ۲۱۰۰ شد ۱۹ همین برج میخام انومالی برم ۲۵۰۰ هست و آزاد هستم بیمه ندارم

من ۱۸ هفته رفتم اشرف سادات حسینی بسیار عالی و خوش اخلاق فکرمیکنم ۲ خورده ای شد

من ۸ فروردین رفتم دکتر حجت ۳ و ۷۰۰ شد

سوال های مرتبط

مامان کنجد🩷✨🎀 مامان کنجد🩷✨🎀 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته بیست‌وسوم بارداری