کیا این چند روز اخیر تهران رفتن آنومالی؟هزینش چقد شد

۸ پاسخ

بیمه نداری عزیزم ؟

من پیش داریوش دلیری رفتم سونو انومالی چهاربعدی دادم ک خیلی دقیقه با اکوقلب شد ۹ و نیم

خواهر شوهرم رفت نیکو ۸۶۰۰

من با بیمه شد ۲۹۰۰

با بیمه تامین ۴/۱۰۰ شد

منم باید ماه بعد برم حدود۶تومن گفتن

من دیروز رفتم حدود ۳ تومن شد

من رفتم بیمارستان نجمیه شد 8 تومن ولی فقط آنومالی نبود چیزای ذیگه هم بود ولی آنومالی جدا میشه سه یا چهار تومن

سوال های مرتبط

مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 ۸ ماهگی