بیمه نداری عزیزم ؟
من پیش داریوش دلیری رفتم سونو انومالی چهاربعدی دادم ک خیلی دقیقه با اکوقلب شد ۹ و نیم
خواهر شوهرم رفت نیکو ۸۶۰۰
من با بیمه شد ۲۹۰۰
با بیمه تامین ۴/۱۰۰ شد
منم باید ماه بعد برم حدود۶تومن گفتن
من دیروز رفتم حدود ۳ تومن شد
من رفتم بیمارستان نجمیه شد 8 تومن ولی فقط آنومالی نبود چیزای ذیگه هم بود ولی آنومالی جدا میشه سه یا چهار تومن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.