درد سزارین کمتره یا طبیعی؟

۵ پاسخ

تحمل درد هرکسی متفاوته من بشخصه احساس میکنم نمیتونم سزارین رو تحمل کنم

بدنا باهم فرق داره اصلا نمیشه گفت کدوم خوب کدوم بد

طبیعی اولش دردداره سزارین بعدش

سزارین درد نداره فقط مراقبتش زیاد

طبیعی

سوال های مرتبط

مامان جوجه ی من🐣🩷 مامان جوجه ی من🐣🩷 ۹ ماهگی
مامان متین مامان متین روزهای ابتدایی تولد
مامان مو طلاییم مامان مو طلاییم ۱۳ ماهگی
مامان سامینم💜✨😻 مامان سامینم💜✨😻 ۶ ماهگی