درد طبیعی نکشیدی ک بدونی
ولی من سزارین دومم خیلی بهتر بود
دردش کمتر بود
زودتر تونستم بلند بشم و کارامو بکنم
کلا برام خیلی سبکتر بود شکر خدا
به جز اون قسمتایی که شکمم رو فشار میدادن😭😭
چرا من فکر میکنم دومی راحتتره.
شاید خیلی مثبت اندیشم
سزارین دوم چن هفته انجام میشه من رفتم نوبت سزارین گرفتم 2۸ هفته میگه بیا بنظر شما زود نیس
من هم سزارین دومم. ابجیم میگه سزارین دوم خیلی سخته😢
واسه اولی خوب بود تقریبا
یه سختییای داشت مثل کامل بی حس نشدن حین عمل 🥴 لرز شدید تو ریکاوری 😥 ماساژ رحمی وقتی اوردن تو بخش
فرق نمیکنه سزارین گلن دردش بعد هست عمم چهارتا داره تو چهارتا انگاری بعد مشخص شدن جون میده هر روز تا روزی که بخیشو بکشن تو بیمارستانه اما خوب بدن با بدن فرق میکنه انشالله شما اینجوری نباشید اما کلن سزارین بعد زایمان در شه مثل طبیعی نیست اولش درد داری بعدش نه
منم سزارین کردم بچه اولمو حس میکنم دومی دردناک تره سر اولی ک خیلی درد کشیدم
منم خیلی استرس داشتم وقتی رفتم بقیه رو دیدم استرسم کم شد اما نه فکر کنم بدن به بدن داره اما مثل قبل هستش
پس چطوری میگن سزارین درد نداره ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.