۵ پاسخ

الان میخوام جلو جلو به دکتر بگم شکمم تو بی‌حسی فشار بدن که اصلا تحمل دردش ندارم افتضاححح

منم خیییلی 🥲🥲🥲🥲

پمپ درد عاااالیه.
یبار بگیرید دیگه از سزارین نمیترسین‌

پمپ درد بگیرید میگن خیلی تاثیر داره

منم واقعا نمیدونم من بد درد و کم صبرم یا بقیه بدنشون با من فرق میکنه منم سزارین اولم خیلی درد کشیدم از الان از این دومی میترسم😭😭

سوال های مرتبط

مامان شایان و تودلی مامان شایان و تودلی هفته سی‌وهفتم بارداری