۷ پاسخ

سزارین خیلی بده من دوبار داشتم عوارض داره ممکنه الان چسبندگی داشته باشم تازه بعد عملش دردش وحشتناکه نمیتونی از جات تکون بخوری یکی باید سوند برات خالی کنه ولی دیدم طبیعیا چقد راحت‌تر بودن

سزارین هم وحشتناک درد داره حداقل برای من که اینطوری بود
الان بس که از سزارین ترسیدم دلم میخواد این یکی رو طبیعی بیارم ولی نمیشه دیگه

منم مثل شما اولی درد زیاد کشیدم
ولی بازم طبیعی انتخاب میکنم

طبیعی میگن زایمان اول دردش زیاده زایمان بعدی کمتر درد میکشی

منم سرطبیعی خیلی دردکشیدم ولی میگن زایمان دوم نسبت به اولی هم دردش کمتره وقابل تحمل تر ازسزارین هم عین چی‌میترسم

من سزارین بودم راضی بودم اما الان به شما میخوام بگم حیف نیست که هردوتا روشو میخوای رو بدنت پیاده کنی؟
ی وقت یکی مجبوره مثلا بچش بریچه
اما اینکه مجبور نباشی خودش یه شاانسه .
همون طبیعی بیار بالاخره زایمان سختی خودشو داره دیگه
تازه شنیدم طبیعی بچه دوم به بعد راحتتره

دقيقا منمممممم
سراولى نميدونستيم چه خبره با جرات رفتيم اما الان ترس زياددارم
ولى بازم جرات سز ندارم چون كه يبار اونجا پاره شده چرا شكمم پاره شه! واينهمه تلاش کردم که به گفته دکترم عمل کنم وزن بچه بالانره كه بشه طبيعى بيارم
واگر اخر سزارين كنم كلى افسوس ميخورم كه كاش پس همه چیز راحت ميخوردم بچه بالای ۴ كيلو بدنيا مياوردم باسزارين

سوال های مرتبط