۵ پاسخ

من ۱۸ هفته رفتم ۲۵۱ بود، زیاده؟؟؟؟

من ۱۹ هفته ک نزدیک ۳۰۰ بودن

من تو 18هفته که انومالی رفتم 235گرم بود

اینو داشته باش برای وزن بچه خوبه

تصویر

مال من ۳۲۰ بود

سوال های مرتبط

مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۱۱ ماهگی
مامان نیلای مامان نیلای هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان میلان💙 مامان میلان💙 ۶ ماهگی
مامان رادین و دلانا مامان رادین و دلانا هفته چهلم بارداری
مامان اهورا🤍🧸✨️ مامان اهورا🤍🧸✨️ روزهای ابتدایی تولد
مامان میوه بهشتی مامان میوه بهشتی روزهای ابتدایی تولد
مامان فسقلی مامان فسقلی روزهای ابتدایی تولد
مامان نِلا مامان نِلا روزهای ابتدایی تولد