ن عزیزم نخور منم دکترم گفت اصلا نخوری چون غیر ضرر هیچ خاصیتی نداره
در حد تعادل ایرادی نداره
اره بخور فقط زیاده روی نکن
من که زیاد خوردم
والا من خوردم
هیچ اتفاقی نیفتاد
ولی ی شکم درد خیلی بد اومد سراغم
منم فک کردم انقباضه
رفتم معاینم کردن
پدرمو در اوردن
اخر سر هم با سرم دردم افتاد
نخور از من میشنوی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.