خانوما دل مرغ میتونیم بخوریم

۵ پاسخ

ن عزیزم نخور منم دکترم گفت اصلا نخوری چون غیر ضرر هیچ خاصیتی نداره

در حد تعادل ایرادی نداره

اره بخور فقط زیاده روی نکن

من که زیاد خوردم

والا من خوردم
هیچ اتفاقی نیفتاد
ولی ی شکم درد خیلی بد اومد سراغم
منم فک کردم انقباضه
رفتم معاینم کردن
پدرمو در اوردن
اخر سر هم با سرم دردم افتاد
نخور از من میشنوی

سوال های مرتبط

مامان مامانی مامان مامانی هفته سی‌ام بارداری
مامان نذر امام زمان مامان نذر امام زمان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آروین و رادوین مامان آروین و رادوین ۳ ماهگی
مامان دوقلوها😍 مامان دوقلوها😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان شیرین پسر🩵🩵🩵 مامان شیرین پسر🩵🩵🩵 ۲ ماهگی