چایی نبات میتونیم بخوریم؟؟

۵ پاسخ

اره من که بیست روزه میخورم هیچی نیست

من ک اولاش خیلی میخوردم چون شدیدا نفخ میکردم

چرا که نه

نبات زعفرانی نباشه فقط

اره فقط زیاد نخور یبوست میشی

سوال های مرتبط

مامان مانیسا خانم مامان مانیسا خانم ۵ ماهگی
مامان آروین و رادوین مامان آروین و رادوین ۳ ماهگی
مامان سادات خانوم🥹💕 مامان سادات خانوم🥹💕 ۹ ماهگی
مامان علی و آرین مامان علی و آرین ۶ ماهگی
مامان سلین و ماهلین🎀 مامان سلین و ماهلین🎀 ۵ ماهگی
مامان مامان🐥 آریوآرین💙 مامان مامان🐥 آریوآرین💙 روزهای ابتدایی تولد