۴ پاسخ

دختر منم اینجوریه . بچه ها کلا وقتی سرگرم بشن هیچی نمیخورن

دخترمنم همینه کلا هیچی نمیخوره ومن کلافه ترینم

بچها همینن منم داشتم ب دخترم فرنی میدادم هم مامانم امد دیک نخورد مطمعنم دیک چیزی نمیخوره

منم از صبح خونه مامانمم هیچ چی نخورده یدونه ۶۰ تا خورده فقط از صبح

سوال های مرتبط

مامان کوچولو🐣❤️ مامان کوچولو🐣❤️ ۱ سالگی
مامان سو گل مامان سو گل ۱ سالگی