خانما ای شربت برای چی هست

تصویر
۵ پاسخ

روش نوشته ک

دیروز دخترمو بردم دکتر به منم داد

افزایش اشتها و مکمل غذا

میدونم برای چی هست
من فکر کردم برای وزن هست
رفتم داروخونه میگه مال اسهالی هست

زینک هستش مکمل غذایی

سوال های مرتبط

مامان فندق


فندق مامان فندق فندق ۷ ماهگی
مامان سهیل مامان سهیل ۹ ماهگی
مامان بشه ی من🫶🏻 مامان بشه ی من🫶🏻 ۹ ماهگی