خانوما میشع بگی این شربت قطره برای چی هست؟؟؟

تصویر
۵ پاسخ

من دایمکت برا نفخ و دل درد دکتر داد به دخترم هر۸ساعت نیم سی سی میدم خوبه تاثیر داشته
شبا یمدت خیلی اذیت می‌کرد تو خواب همش وول می‌خورد گریه میکرد از وقتی اینو میدم‌یذره بهتر شده

دیگه بچه شما که داره ۴ ماه تموم می‌کنه بازم کولیک داره؟

راستیه کولیک چپیه اسمش مشخص نیس

قطره برانفخ کولیک خوبه

دایمکت‌ برای دل دردعه نفخ ایناست

سوال های مرتبط

مامان ایلین مامان ایلین ۵ ماهگی
مامان فندق


فندق مامان فندق فندق ۷ ماهگی
مامان دریا مامان دریا ۱۰ ماهگی
مامان فندق


فندق مامان فندق فندق ۷ ماهگی
مامان فندق


فندق مامان فندق فندق ۷ ماهگی