۹ پاسخ

درخواست دادم گلم

عزیزم پوره هویج دادی رقلاکسش بدتر نشد؟همجا میگن هویج تشدید میکنه

ای جانم از کی شروع کردی گل؟؟

زود نیس عزیزم ۳ ماهشه

عزیزم میتونم بپرسم پسرتون چند کیلو بود دکتر گفت کمکی شروع کنین ؟وزن نمی گرفت ؟

به قیافش که نمیاد خوشش اومده باشه😂😃

۳ ماهگی خیلی زوده بچه من با اینکه رفلاکس شدید داره از ۴ ماه و نیم شروع کردم

چه زود شروع کردین

چیا بهش میدی

سوال های مرتبط

مامان مارال🩷آراز🩵 مامان مارال🩷آراز🩵 ۱۲ ماهگی