تاحالا برای یبوست شربت انجیر به بچه هاتون دادین؟؟

۱ پاسخ

من فقط ترنجبین میدم
ولی ۱۳روزه دفع نداره بردم دکترم چیزی نداد بهش
ولی دفع نداره😞

سوال های مرتبط

مامان دونه انارم مامان دونه انارم ۴ ماهگی