راسته دیدن تلویزیون اوتیسم میاره؟

۱۸ پاسخ

والا من بچم سه ماه داشت میزاشتمش گاهی جلو تلویزیون
بعد از 6ماهگی هم مرتب میدید آنقدر باهوشه ماشاالله
باهوش تر از دخترم ندیدم

یه سوال سه ماه پیش اینو سوال کردی چرا الان اومده تو فرزند پروری 🤔😐🙁😐

اونیسم نمیاره اما بچه رفتار هایی شبیه به اوتیسم از خودش نشون میده بی دقت و بی توجه میشه

ن بچه یکم پیش فعال میشه

زیر ۲ سال نور آبی ممنوعه تلوزیون گوشی لبتاب تبلت .تواین دوسال سلولای خاکستری مغزش داره کامل میشه نور آبی جلوی رشدشو میگیره بعدشم ک بخوای شرو کنی باید تحقیق کنی فقط ی سری انیمیشن ها مجازه اونایی ک حرکتا و نورا توشون سریع عوض نمیشه صداها تند و سریع نیس قاطی پاتی نیس

هم بیش فعال میشه هم چشمش آسیب میبیمه،بیشتر عوارض هم تو بزرگسالی خودشو نشون میده

میدونی چرا میگن گوشی و تلویزیون برا بچه نزارید چون اون همه رنگ تو تلویزیون رو نمیتونه تجزیه تحلیل کنه مغزش کلافه و خسته میشه این باعث میشه بچه عصبی بشه

اوتیسم نمیشه ...فقط حواس پرت میشه تمرکزش میاد پایین تا حدودی

اوتیسم اختلالیه که یا ارثی میتونه باشه یا شرایطی که توی جنینی برای مادر پیش میاد و بچه دچار اوتیسم میشه عوامل بیرونی ارتباطی نداره
اوتیسم از دوران جنینی شکل میگیره

نه ربطی نداره

زیر دوسال خوب نیست

ما بچگی دیدیم اوتیسم نگرفتیم
ولی شما نذار جلو تلویزیون بچه رو

دختر منم نگاه میکنه تو این سن

ول‌کن بابا چ خرافات ها بچه های آبجیم از ی ماهگی جلو تلوزیون ماشالا همه باهوش بچ خودمم میبینه

چرت پرته بزار بزنه من میزارم پسرم گذاشته بودم چیزی نشده

تلویزیون و گوشی هریک ساعت ده درصد از هوش بچه کم میشه

والا من بچم هی با تلویزیون سر گرم

چه چرت و پرتا

سوال های مرتبط